Zasady płatności i wysyłek paczek na obcych listach przewozowych




 

 

Wysyłka paczek na obcych listach przewozowych, przesyłanie potwierdzeń wpłat, tytuł przelewu. 

Etykiety na paczki – listy przewozowe oraz potwierdzenia zapłaty należy wysyłać wyłącznie na adres

e-mail: etykiety@super-toys.pl



 

1. Co daje przesłanie potwierdzenia wpłaty:

 
Przesłanie potwierdzenia wpłaty przyśpiesza realizację zamówienia. Nie czekamy na księgowanie wpłaty. Jeśli nie zostanie przesłane potwierdzenie wpłaty, płatność zostanie rozliczona po zaksięgowaniu wpłaty w banku - księgowanie odbywa się w sposób automatyczny.


 

2. Jak przesłać swoją etykietę i potwierdzenie zapłaty, jeśli chce wysłać paczkę na swoim liście przewozowym:

   
W temacie wiadomości prosimy podać:
Nazwę Państwa Firmy, nr FPF która została opłacona, nr zamówienia i słowo „etykieta” ( jeśli przesyłacie swoją etykietę do zamówienia” i zapłata ( jeśli przesyłane jest do nas potwierdzenie wpłaty.)

Poniżej wzory:

Gdy na FPF jest jedno zamówienie, może to wyglądać jak poniżej:
1. NOWA. Numer zamówienia: 42169 Etykieta pobraniowa i zapłata.
Gdy FPF składa się z kilku zamówień to etykiety i potwierdzenie zapłaty należy wysyłać tzw.
"paczką" - podając w temacie e-maila: nr FPF lub nr zamówień i załączając listy przewozowy oraz potwierdzenie zapłaty.
2. FIRMA „NOWA”, Potwierdzenie FPF: 17838/2017 do zamówień 36057, 36056, 36055, 36054, 36053, 36049 + etykiety.
Prosimy, aby przesyłana etykieta posiadała nazwę jak nr zamówienia – tu 36057, 36056, 36055, 36054
Jak to wygląda w praktyce przedstawia poniższy przykład - na podstawie zamówienia 42129:

W temacie wiadomości zawarte są wszystkie informacje, załączniki są opatrzone nr zamówienia:


 


Przesyłając etykietę do zamówienia prosimy o jednoczesne dołączenie potwierdzenia zapłaty, prosimy, aby był to jeden e-mail zawierający etykietę i potwierdzenie zapłaty za daną FPF.
Zalecamy, aby w jednym e-mailu umieszczać tylko etykiety do jednej wystawionej FPF ( na jednej FPF może być np. 5 zamówień – wówczas prosimy o przesłanie 5 etykiet w jednym e-mailu- oczywiście jeśli taką opcję wysyłki Państwo wybraliście – to ułatwi nam pracę i przyśpieszy wysyłkę.

Ważne:
W przypadku, gdy nie macie Państwo możliwości wypisania etykiety (np. generuje ją automatycznie np. ALLEGRO), można edytować etykietę za pomocą EDYTORA PDF ON LINE
( nie należy robić tego PAINTEM, ponieważ nie będzie to widoczne na wydruku).
Wystarczy w internecie poszukać edytora PDF - on line lub pobrać bezpłatną wersję na komputer i edytować etykietę - dopisując nr zamówienia i numer katalogowy produktu. Następnie należy ją zapisać na swoim komputerze i wgrać do swojego zamówienia na B2B lub przesłać na adres etykiety@super-toys.pl

 

2A. Tytuł przelewu  


Co należy podać w tytule przelewu - znajdziecie Państwo w poniższym linku, prosimy o podawanie w tytule wpłaty tylko numeru faktury Pro - Forma, pozwoli to na automatyczne rozliczenie transakcji:

Tytuł przelewu dla księgowania automatycznego.
 

Prosimy o podawanie w tytułach przelewów tylko numeru FPF – wzór jak poniżej:
FPF-R/numer dokumentu/2019

przykład:
FPF-R/1234/2019


Prosimy po numerze dokumentu nie robić kropek, przecinków i innych znaków.
Prosimy nigdy nie podawać w tytule przelewu numeru zamówienia z platformy B2B



W przypadku opłacania dwóch lub więcej Faktur Pro-Forma prosimy zrobić pomiędzy pełnymi numerami spację - nie robić średników czy przecinków.

Przykład:

FPF-R/1234/2019 FPF-R/2345/2019

Wpisywanie tytułów wpłat wg powyższych zaleceń umożliwi nam szybszą wysyłkę towarów oraz automatyczne rozliczanie  Państwa płatności.
Nie korzystamy z systemów szybkich płatności, posiadamy własny system rozliczania przelewów przystosowany do naszych systemów sprzedaży.


 

3. Co musi znajdować się na liście przewozowym:

 
Na liście przewozowym w polu opis lub referencje – w zależności od firmy przewozowej jest to różnie nazywane, musi znajdować się:
Nr zamówienia oraz symbol katalogowy produktu (nasz symbol katalogowy).
 

W przypadku gdy jedno zamówienie zawiera większą ilość sztuk i ma być wysłane 1 paczką, na liście przewozowym również należy wpisać ilość sztuk danego produktu wg. poniższego wzoru:
 

11111/ 2 SZT-BDM-0921GT-CZARNY
 
Dlaczego na etykiecie musi być numer zamówienia i symbol katalogowy? - na magazynie znajdują się skanery, każda etykieta jest skanowana oraz jest sprawdzana jej poprawność w połączeniu z zamówieniem w systemie B2B, list zewnętrzny podpinany jest przez system obsługi do danego zamówienia - jest to nasze rozwiązanie autorskie - pozwala na zachowania porządku na magazynie.
 
Przykład:
Zamówienie 42137 dotyczy produktu o symbolu katalogowym: BDM-0906-CZERWONY.
Na etykiecie przesyłanej przez Państwa do nas należy umieścić informacje w takiej formie:

42137/BDM-0906-CZERWONY

Na poniższym przykładzie w ramce na czerwono zaznaczono jak to powinno wyglądać – oczywiście dla różnych przewoźników jest to w różnych miejscach na liście przewozowym – zależy to od formatki listu. Przykład na podstawie listu Poczty Polskiej.

Wystarczy aby opis był: 42137/BDM-0906-CZERWONY

 
 
 


 
 

  Najważniejsze informacje dotyczące realizacji zamówień - prosimy o tym pamiętać :


 
  1. Na liście przewozowym prosimy nie podawać naszych numerów telefonów.
  2. Przy składaniu zlecenia spedycyjnego prosimy również nie podawać naszych adresów e-mail – nie chcemy być zasypywani e-mailami ze statusami trackingowymi paczek – dziękujemy.
  3. Zalecamy również aby list przewozowy posiadał w nazwie pliku – numer zamówienia czyli prosimy zapisywać go u Państwa zgodnie z naszym numerem zamówienia i wtedy wysyłać do nas.
  4. Można przysyłać do nas listy przewozowe: Poczty Polskiej, DPD, DHL, FEDEX, GEIS PARCEL, GEIS CARGO, UPS i inne.
  5. W przypadku gdy do na zamówieniu widnieje również tablica do pojazdu prosimy o dopisywanie na etykiecie +TABLICA
  6. Prosimy aby każde zamówienie na które przesyłane są etykiety było zamówieniem osobnym. Nie należy zamawiać 10 przedmiotów na jednym zamówieniu i wówczas przesyłać 10 etykiet. Zasadą jest 1 zamówienie - 1 etykieta.
  7. Status paczki po wysłaniu swojej etykiety można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej jaką została nadana paczka, czas wydawania paczek z magazynów:DARMAR13 i POLNA23 to czas od 24- 48 h, magazyn ELAN1 - czas wysyłki może wydłużyć się o 24 h ( licząc o zmiany statusu na "Zamówienie przekazane do odbioru przez obcego kuriera - wydanie nastąpi do 48 h" - ten status oznacza że zamówienie jest opłacone i zostało przekazane na magazyn - jest realizowany proces przygotowania wysyłki - wydanie nastąpi jak najszybciej, może to jednak potrwać do 48 h).  Czas wysyłki produktów małogabarytowych typu części do pojazdów może być dłuższy o około 24 h od standardowych czasów wysyłek, czyli może potrwać do 72 h. W celu sprawdzenia czy paczka została już odebrana przez kuriera prosimy o sprawdzanie trackingu wybranej przez Państwa firmy kurierskiej.
  8. Przesyłki paletowe - czas na odbiór palet i półpalet regulują zapisy danego przewoźnika - zasadą jest czas 48 h na odbiór przesyłek przez Firmę przewozową np. DPD, GEIS
  9. Do Państwa wysyłek Dropshippingowych może zostać doliczony koszt obsługi wysyłki w formie DROPSHIPPINGU.
  10. Nie mamy możliwości wydania towaru przyjeżdżającemu kurierowi, gdy ten ma list przewozowy, jest to nie możliwe ze względu na ilość wysyłek które realizujemy. List należy przesłać do nas, przygotowujemy przesyłkę i wydajemy Kurierowi. List musi zostać przesłany do nas i my nim oklejamy paczkę.
  11. Przelewu należy dokonać tylko na podstawie wystawionej Faktury Pro Forma ( FPF), w tytule przelewu należy podać tylko pełen numer FPF i nic więcej. Przelewy rozliczane są przez system, który rozpoznaje numery FPF, więcej informacji: https://hurt.super-toys.pl/wazna-informacja-dotyczaca-tytulow-przelewow-n-24.html
  12. Prosimy nie przesyłać potwierdzeń nadań paczek ( prosimy przesyłać tylko list przewozowy) - nie ma możliwości, aby Kurier podpisał np. 150 potwierdzeń, potwierdzeniem nadania jest skan wydania na naszym magazynie oraz można sprawdzić tracking w danej Firmie kurierskiej po wydaniu przez nasz paczki.
 
 
Przestrzeganie powyższych zasad ma za zadanie usprawnienie i ujednolicenie informacji przekazywanych do nas – tak aby było one czytelne dla osób obsługujących Państwa wysyłki. Wpływa to na szybkość obsługi Państwa wysyłek oraz eliminuje powstanie błędów podczas realizacji zamówień.
 

Wszelkie zapytanie dotyczące wysyłek prosimy kierować na adres e-mail: etykiety@super-toys.pl lub do Państwa opiekuna.
 

 

Przejdź do strony głównej
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym sklepie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu