Modyfikacja systemu zgłoszeń reklamacji.
Data dodania: 12-01-2022
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Nowe funkcje platformy B2B
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 16-11-2018 wprowadziliśmy nową funkcjonalność.
Klient zgłaszający reklamację w systemie B2B, ma możliwość udzielenia odpowiedzi wpisując swoje informacje w reklamacji - zalecamy właśnie taką formę procesu reklamacyjnego.
Jak i kiedy to zrobić:
1. Serwis wysyła do Państwa informację o zmianie statusu reklamacji i prosi np. o jakieś szczegóły dotyczące Państwa zgłoszenia reklamacyjnego.
2. Państwo logujecie się na B2B
3. Wchodzicie w Panel Klienta - Reklamacje - Przeglądaj zgłoszenia - następnie - wybieracie nr reklamacji do którego chcecie udzielić odpowiedzi.
4. Klikacie z prawej strony Szczegóły reklamacji
5. Wyświetlą się szczegóły dotyczące zgłaszanej reklamacji oraz jej historia.
6. Na dole strony poniżej napisu "Wprowadź treść odpowiedzi:" należy dodać informację i nacisnąć przycisk Wyślij
7. Wprowadzona informacja zostanie przesłana do naszego serwisu
Uprzejmie informujemy, że w dniu 16-11-2018 wprowadziliśmy nową funkcjonalność.
Klient zgłaszający reklamację w systemie B2B, ma możliwość udzielenia odpowiedzi wpisując swoje informacje w reklamacji - zalecamy właśnie taką formę procesu reklamacyjnego.
Jak i kiedy to zrobić:
1. Serwis wysyła do Państwa informację o zmianie statusu reklamacji i prosi np. o jakieś szczegóły dotyczące Państwa zgłoszenia reklamacyjnego.
2. Państwo logujecie się na B2B
3. Wchodzicie w Panel Klienta - Reklamacje - Przeglądaj zgłoszenia - następnie - wybieracie nr reklamacji do którego chcecie udzielić odpowiedzi.
4. Klikacie z prawej strony Szczegóły reklamacji
5. Wyświetlą się szczegóły dotyczące zgłaszanej reklamacji oraz jej historia.
6. Na dole strony poniżej napisu "Wprowadź treść odpowiedzi:" należy dodać informację i nacisnąć przycisk Wyślij
7. Wprowadzona informacja zostanie przesłana do naszego serwisu
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Nowe funkcje platformy B2B