Modyfikacja systemu zgłoszeń reklamacji.

Data dodania: 12-01-2022
Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 16-11-2018 wprowadziliśmy nową funkcjonalność.

Klient zgłaszający reklamację w systemie B2B, ma możliwość udzielenia odpowiedzi  wpisując swoje informacje w reklamacji - zalecamy właśnie taką formę procesu reklamacyjnego.

Jak  i kiedy to zrobić:

1. Serwis wysyła do Państwa informację o zmianie statusu reklamacji i prosi np. o jakieś szczegóły dotyczące  Państwa zgłoszenia reklamacyjnego.

2. Państwo logujecie się na B2B

3. Wchodzicie w Panel Klienta -  Reklamacje - Przeglądaj zgłoszenia -  następnie - wybieracie nr reklamacji do którego chcecie udzielić odpowiedzi.

4. Klikacie z prawej strony Szczegóły reklamacji

5. Wyświetlą się szczegóły dotyczące zgłaszanej reklamacji oraz jej historia.

6. Na dole strony  poniżej napisu  "Wprowadź treść odpowiedzi:" należy dodać informację i nacisnąć przycisk Wyślij

7. Wprowadzona informacja zostanie przesłana do naszego serwisu

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Nowe funkcje platformy B2B
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym sklepie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu