FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania



 

 




FAQ-najczęściej zadawane pytania


 

 


Szanowni Klienci,


Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
 

Mamy nadzieję że przygotowane przez nas informacje dotyczące B2B ułatwią Państwu składanie zamówień.


 

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 do 16.30. Poniższe FAQ ma na celu udzielenie odpowiedzi na najczęściej
zadawane przez naszych Klientów pytania, jeśli nie znajdziecie Państwo odpowiedzi na pytanie prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym.


 





Pytania ogólne

 

 

1. W jaki sposób mogę nawiązać współpracę z Hurtownią DARMAR II SUPER-TOYS – jest to bardzo proste – prosimy o zarejestrowanie się na naszej platformie B2B:

https://hurt.super-toys.pl/rejestracja.html


 

2. Czy oferują Państwo współpracę na zasadzie dropshippingu?


Tak, taki model sprzedaży jest u nas dostępny, podczas rejestracji należy zaznaczyć chęć nawiązania współpracy na zasadzie dropshipping.


 
3. Czy do rozpoczęcia współpracy wymagane jest podpisanie umowy o współpracę?


Nie, podpisanie takiej umowy nie jest wymagane. Wystarczy dokonanie rejestracji konta b2b na stronie:


https://hurt.super-toys.pl/rejestracja.html - co wiąże się  z akceptacją regulaminu.



 
4. Konieczne jest jedynie podpisanie umowy powierzenia danych osobowych i przesłanie jej na adres e-mail:

rodo@super-toys.pl - należy to zrobić przed złożeniem pierwszego zamówienia w formie dropshipping.


Umowa jest do pobrania:

 
 


5. Czy do zarejestrowania i aktywowania konta wymagacie dokumentu w którym wykazujemy nasz roczny/miesięczny obrót?

Nie wymagamy takich dokumentów. Rejestracja ma być szybka, aktywacja Państwa konta następuje najczęściej w ciągu 24h.
 


6. Czy istnieje możliwość dostępu do cen hurtowych przed formalnym założeniem działalności gospodarczej i otwarciem sklepu?

Współpracujemy tylko z osobami, które posiadają aktywną działalność gospodarczą. Nie udzielamy informacji na temat cen hurtowych przed założeniem działalności przez klienta hurtowego.



7. Czy produkty SUPER-TOYS są bezpieczne?

Współpracujemy tylko z fabrykami i dostawcami posiadającymi  wszystkie wymagane w UE atesty. Każdy produkt jest weryfikowany pod względem legalności i nie naruszania własności intelektualnej ( znaki towarowe, kształty elementów etc.). Nasi specjaliści sprawdzają przed zamówieniem każdy produkt w w przypadku wątpliwości prosimy o opinie Rzecznika Patentowego. Jest to bardzo istotne zarówno dla nas jako dla importera jak i dla  Dystrybutorów - nie naraża ich na konsekwencje prawne i roszczenia z tytułu naruszenia własności intelektualnej.
 



 

Dropshipping


 

1. Jak wygląda procedura składania zamówienia i realizacji zamówień przy dropshipping?
 

Należy zalogować się do swojego konta B2B na naszej platformie a następnie złożyć zamówienie wybierając odpowiednią formę wysyłki wprowadzić adres do wysyłki. Po złożeniu zamówienia zostanie wygenerowana faktura Pro-Forma na jej podstawie należy dokonać płatności na wskazany w FPF numer rachunku – więcej w poniższym linku:
 

https://hurt.super-toys.pl/zasady-wysylek-paczek-na-obcych-listach-przewozowych-pm-38.html
 

Do dokonaniu zapłaty można przesłać na adres e-mail: etykiety@super-toys.pl potwierdzenie wpłaty – przyśpieszy to realizację zamówienia – nie czekamy na zaksięgowanie wpłaty.
 

Po otrzymaniu informacji o zrealizowanej płatności produkty są kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
 

Wybierając poniższe formy wysyłek FPF ( faktura pro-forma) jest wystawiana automatycznie ( przez całą dobę – średnio w ciągu 20-30 minut od zamówienia) – są to wysyłki do których list przewozowy jest przesyłany przez Państwa i Państwo jesteście Zleceniodawcą wysyłki – jest to forma najszybsza:

 

1A. "Wysyłka DROPSHIPPING NIESTANDARD - zlecającym jest Firma Kupująca ona przesyła nam etykietę na przewóz - list przewozowy należy przesłać na e-maila etykiety@super-toys.pl. Konieczne na liście należy podać nr zamówienia i symbol katalogowy produktu."


 

1B. "Wysyłka dropshipping PÓŁPALETA ( TOWAR PAKUJEMY NA PÓŁPALECIE) - zlecającym jest Firma Kupująca ona przesyła nam etykietę na przewóz - list przewozowy należy przesłać na e-maila etykiety@super-toys.pl. Konieczne na liście należy podać nr zamówienia i symbol katalogowy produktu."


 

W pozostałych formach wysyłek FPF jest wystawiana w godzinach pracy – konieczna jest weryfikacja kosztów wysyłki przez naszych pracowników.



 

2. Jaki jest czas realizacji zamówień?

 

Czas wysyłek podajemy w każdej karcie towaru, jest to czas w zakresie 24-48 h, z magazynów DARMAR13 i POLNA23, czas wysyłki na magazynie ELAN1, może się wydłużyć o 24 h.

Jednak jak to wygląda w praktyce – 90% zamówień opłaconych do 11.00 staramy się wysłać tego samego dnia, czas ten może się lekko wydłużyć w okresach sezonu świątecznego.



 

3. Czy można otrzymać rabaty przy współpracy w formie dropshippng oraz na jakich zasadach są one przyznawane?


Tak, można otrzymać rabat – jest on widoczny w panelu.


 
4. Jak mam sprawdzić dostępność towaru?

 

Dostępność widoczne jest w karcie towaru - pasek graficzny Jeśli chcecie Państwo uzyskać informację o dokładnym stanie magazynowym danego produktu, w tym celu można pobrać jeden z kilku plików integracyjnych w których widoczne są dokładne stany magazynowe.

 

Pliki te dostępne są pod adresem:
 

https://hurt.super-toys.pl/oferta-hurtowni-do-pobrania-w-pliku-xml-i-csv-pm-27.html



 

5. Czy spodziewacie się w najbliższym czasie dostawy produktu np. SX-1818?


Jeżeli hurtownia spodziewa się dostawy produktu, konkretnego towaru to na poniższej stronie znajdą się informacje – zazwyczaj produkty pojawiają się tu na 30-40 dni przed dostawą, czyli po ukończeniu produkcji w fabryce.
 

Zakładka:   Nowe dostawy i przedsprzedaż towaru:



Znajdują się tu dwie podstrony:
 

A. https://hurt.super-toys.pl/oczekiwane.html - jest to informacje kiedy będzie dostępny dany produkt.
 

B. https://hurt.super-toys.pl/przedsprzedaz.html - jest to informacja kiedy będzie dostępny dany produkt oraz możliwość jego zakupu przed

dostawą – wysyłka będzie realizowana po dostawie – termin dostawy określony jest prze każdej pozycji asortymentowej.





6. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?


Nie ma żadnych ograniczeń dotyczących minimalnej kwoty zamówienia.



 

7. Czy są jakieś minimalne progi zamówień, jakie należy wykonać w ciągu miesiąca?

 

Nie wymagamy od klienta we współpracy dropshipping zrealizowania minimalnego progu zamówień w ciągu miesiąca.
 



8. Czy mogę złożyć zamówienie mailowo bądź telefonicznie?


Zamówienia prosimy składać przez B2B, cały proces zamawiania jest zautomatyzowany – dla Państwa wygody, zamówienia e-mailowe możemy przyjąć wyjątkowych sytuacjach.


 

9. W jaki sposób mogę edytować zamówienie które już zostało złożone?


W momencie, kiedy zamówienie zostało już złożone nie ma możliwości samodzielnej edycji. W takiej sytuacji konieczny jest kontakt z nami, ponieważ wówczas tylko my mamy możliwości dokonania zmian w zamówieniu.




10. Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?


W wyjątkowych sytuacjach tak, jeśli towar jest dostępny w dużych ilościach jesteśmy w stanie zarezerwować towar na krótki okres czasu. Również jest możliwość zakupu towaru który do nas już płynie i dostawa jest w zakładce:


https://hurt.super-toys.pl/przedsprzedaz.html



 

11. Czy istnieje możliwość połączenia kilku zamówień w jedno?


Tak, łączymy zamówienia aby zaoszczędzić klientom hurtowym kosztów związanych z wysyłką produktów w kilku mniejszych paczkach ( głównie wózki i zabawki- mniejsze gabaryty - nie dotyczy dropshippingu). Podczas składania kolejnego zamówienia prosimy o komentarz żeby połączyć z poprzednim zamówieniem i całe zamówienie jest np.w jedną paczkę ( małe gabaryty) lub o zapakowane na jedną paletę.
Łączenie paczek jest uzależnione od gabarytu przesyłki która powstanie, należy pamiętać że firmy spedycyjne  obliczają wymiar paczki w sposób korzystny dla siebie tj. z objętości i czasem połączenie 2 średnich paczek będzie skutkowało weryfikacją przesyłki i naliczeniem wyższej opłaty. Sytuacja ta nie dotyczy palet -  magazyn spakuje paczki zgodnie z zasadami danej firmy logistycznej.



 

Płatności i dokumenty

 

 
1. Jakie są formy płatności?


Formą płatności jest przedpłata, w wyjątkowych przypadkach kredyt kupiecki dla stałych Klientów 7-14 dni.



 
2. Jak mogę pobrać fakturę i jak są one wystawiane


Faktury można pobrać z panelu klienta, są one wystawiane codziennie – zbiorczo z całego dnia, lub mogą być wystawiane raz na 7 lub 14 dni – w przypadku większej ilości zamówień dla danego Kontrahenta - jest to ustalane indywidualnie.
 

System powiadomi Państwa o wystawieniu nowej FV, wysyłając wiadomość e-mail.


Wówczas FV można pobrać i wydrukować.
 

Nie dokładamy do paczek żadnych FV.
 

Dodatkowo raz w miesiącu wyślemy Państwu wszystkie FV na Państwa adres e-mail podany podczas rejestracji w naszej platformie B2B.


 

3. Jak wygląda dostarczenie paragonów klientom końcowym? Czy można to realizować za pośrednictwem hurtowni? Czy to należy do sklepu internetowego?

 

Nie dokładamy dokumentów do wysyłki, w przypadku gdy jest kilka produktów w zamówieniu, jedynym dokumentem jest WZ, na którym widnieje tylko nazwa towaru i ilość – nie ma cen.



 

4. Czy zamawiający współpracując w formie dropshipping musi opłacić fakturę jeżeli zamówienie jest za pobraniem?


Tak, każdy zamawiający po złożeniu zamówienia musi opłacić fakturę mimo tego, że jest to zamówienie za pobraniem.



 
5. Jakie dodatkowe koszty (poza kosztem zakupu towaru) ponosi Zamawiający?


Zamawiający ponosi koszty związane z transportem towaru do klienta końcowego. W przypadku wybrania naszego kuriera, w przypadku przesłania nam etykiety na wysyłkę jedyna opłatą jest koszt obsługi 4.00 brutto ( dotyczy 1 sztuki wysyłanego towaru, w przypadku np. części do pojazdów i zakupu kilku sztuk produktów, koszt ten może być wyższy - zostanie naliczony przez system przy zakupie, jest to związane z kosztem dodatkowych opakowań i małą wartością zakupową).




 

Wysyłka

 
 
1. Jakie formy wysyłki są dostępne w hurtowni?


Nasza hurtownia realizuje wysyłkę zamówień za pomocą firmy kurierskiej INPOST, GEIS CARGO, DPD, Poczty Polskiej.


 
2. Jeśli realizuję wysyłkę na swojej etykiecie z jakich firm kurierskich mogę korzystać?

 

Można korzystać z poniższych firm kurierskich:

 

  • INPOST,
  • DPD,
  • Poczta Polska – dla tych kurierów nie trzeba robić osobnych zleceń są oni u nas codziennie.
 
  • UPS,
  • FEDEX,
  • GEIS CARGO
  • DHL,
  • GLS – dla tych firm prosimy o robienie zleceń odbioru paczek.

 
3. Czy na kartonach z wysyłką może być umieszczona nazwa firmy zamawiającej zamiast hurtowni?

 

Nie, ponieważ na większości kartonów jest tzw. Shipping mark –


DARMAR II SUPER-TOYS

Ul. B. Chrobrego 145/147

87-100 Toruń

Dodatkowo na kartonach są oznaczenia ostrzegawcze FRAGILE – nie rzucać paczką.

 

Przy niektórych produktach licencyjnych może nie być tych elementów - ze względu na brak zgody licencjodawcy lub producenta.


 

4. W jaki sposób mogę sprawdzić co dzieje się z przesyłką, która została wysłana do mnie bądź do mojego klienta typu dropshipping?

 

W danych zamówienia znajduje się numer przesyłki i nazwa firmy kurierskiej za pomocą której przesyłka została wysłana.

Numer przesyłki pojawia się po zmianie statusu na „Zamówione towary wysłane, nr listu przewozowego znajduje się w panelu i w e-mailu” w przypadku gdy wysyłka jest realizowana naszym kurierem, lub po zmianie statusu na „Zamówienie przekazane do odbioru przez obcego kuriera - wydanie nastąpi do 48 h” – gdy Państwo przesyłacie nam list przewozowy. Zmiana na taki status oznacza że paczka czeka na odbiór przez Kuriera zleconego przez Państwa.



 

5. Jaką mam pewność, że zamówienie które złożyłem zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia?



W większości zamówień, jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 10 to jego wysyłka zostanie zrealizowana jeszcze tego samego dnia ( dotyczy towarów znajdujących się na magazynie DARMAR 13 i POLNA23, wysyłka towaru znajdującego się na magazynie ELAN1 może potrwać +24 h dłużej), warunkiem jest jego opłacenie do godziny 11. Wyjątkiem są okresy przedświąteczne lub sezonu, gdzie czas realizacji zamówienia może się nieznacznie przedłużyć ze względu na zwiększoną liczbę zamówień.



6. Jak sprawdzić na jakim magazynie znajduje się dany towar:



Lokalizacja składowania danego produktu zawarta jest w opisie produktu - w karcie produktu ( po prawej stronie zdjęcia) - w jego dolnej części - jak na poniższym przykładzie.
Dodatkowo poniższy opis przedstawia dodatkowe informacje przydatne do wysyłek towarów - wagi, wymiary opakowania, wyliczone według standardów wybranych firm logistycznych wagi gabarytowe.





 
7. Chciałbym wysłać swojego kuriera po odbiór towaru. Czy jest taka możliwość?



Tak jest taka możliwość, trzeba tylko wysłać list przewozowy, a magazyn przygotuje paczki do wydania, więcej na stronie:


https://hurt.super-toys.pl/zasady-wysylek-paczek-na-obcych-listach-przewozowych-pm-38.html




8.  Na jaki adres mogę  robić zlecenia odbioru towaru - gdy chcę przesłać swoją etykietę:


 

DARMAR II SUPER-TOYS

Ul. B. Chrobrego 145/147

87-100 Toruń

 

My zajmiemy się już kwestią odebrania Państwa paczki, nawet jeśli jej lokalizacja jest na  np. na magazynie ELAN1.

W przypadku zamówień kompleksowych  (pełne auta) lub eksportowych - miejsca załadunku ustalamy indywidualnie po złożeniu zamówienia.



 

9. Czy do przesyłek do klientów typu dropshiping dokładacie dowód zakupu?



Nie. Fakturę wystawiamy klientowi hurtowemu. Po jego stronie leży dostarczenie klientowi końcowemu dowodu zakupu w formie faktury czy też paragonu.




 

Reklamacje



 

1. Jak wygląda obsługa po sprzedażowa? Czy hurtownia bierze ją na siebie w przypadku awarii zakupionego towaru?

 

Tak, problem z produktem należy zgłosić na naszej platformie B2B, pod linkiem:

 

https://hurt.super-toys.pl/reklamacje-napisz.html
 

Prosimy o dokładne opisanie problemu zgodnie z opisem w karcie zgłoszenia.

Po zgłoszeniu nasz serwisant zapozna się ze zgłoszeniem i przekaże poprzez system niezbędne informacje.
Klient końcowy lub sklep internetowy wysyła na własny koszt produkt do hurtowni z numerem reklamacji nadanym przez system ( po otrzymaniu informacji o konieczności odesłania towaru na serwis) pod adres DARMAR II Dział Serwisu ul. B. Chrobrego 145/147 87-100 Toruń w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia zajmie się rozpatrzeniem reklamacji. W przypadku konieczności dokonania dodatkowych wyjaśnień termin ten wydłuża się o czas trwania wyjaśnień np. konieczności konsultacji z fabryką lub koniecznością sprowadzenia części zamiennych.
Wszystkie informacje dotyczące statusu reklamacji przekazujemy Kupującemu w formie dropshippingu ( czyli Państwa Firmie) - taka informacja wprowadzona jest w system, unikamy kontaktu z Klientem detalicznym ponieważ on dla nas nie jest stroną umowy, w trudnych przypadkach zdarza nam się skontaktować z Klientem detalicznym lub prosimy o  taki kontakt ze strony Klienta detalicznego.


Zdjęcia do reklamacji prosimy wysyłać na adres Działu Serwisu:
e-mail: reklamacje@zabawki.torun.pl

 

W tytule wiadomości prosimy wpisać nr reklamacji nadany w systemie B2B



2.  Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?


Reklamacje staramy się rozpatrywać w terminie do 14 dni roboczych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, w wyjątkowych przypadkach może to być czas dłuży o czym będziemy się starali informować.  Przyczyną może być np. konieczność zamówienia elementu u producenta w Chinach.




3. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

 

Nie, obecnie nie ma takiej możliwości, powodem takiego stanu rzeczy – rezygnacji ze zwrotów, były częste zarzuty ze strony zamawiających, że karton jest brudny, poobcierany lub to że wysyłaliśmy towar ze zwrotu – stąd zrezygnowaliśmy z takiej formy.




 

Możliwość korzystania ze zdjęć, integracja za pomocą plików CSV i XML, integracje ze sklepami


 

1. Czy mogę wykorzystywać Wasze zdjęcia oraz opisy produktów zamawianych w Waszej hurtowni?


Tak, pozwalamy na pobieranie, kopiowanie oraz udostępnianie zdjęć i opisów produktów wystawionych w naszej hurtowni, pod warunkiem że zdjęcia się używane do sprzedaży naszych produktów, mało tego, można również korzystać z naszego hostingu – czyli nie trzeba umieszczać zdjęć które znajdują się opisie na swoim serwerze – mogą one pobierać się z naszego serwera.

 

Zasady udostępniania zdjęć opisujemy, na naszej stronie:

 

https://hurt.super-toys.pl/zasady-uzywania-zdjec-i-opisow-prawa-autorskie-pm-30.html


 

2. W jaki sposób mogę w szybki i łatwy sposób pobrać opisy i zdjęcia Państwa produktów?


Zarówno opisy jak i zdjęcia można pobrać poprzez kliknięcie przycisku HTML/ZDJĘCIA znajdującego się w górnym prawym rogu na stronie z opisem każdego produktu.


 
3. Zależy mi na możliwości zintegrowania mojego sklepu z Waszą hurtownią. Czy istnieje taka możliwość i jaki jest jej koszt?


Tak, jest taka możliwość zarówno za pomocą plików CSV i XML. Integracja jest bezpłatna.


Plik i ich opis znajdują się na stronie:
 

https://hurt.super-toys.pl/oferta-hurtowni-do-pobrania-w-pliku-xml-i-csv-pm-27.html

 

4. Mam sklep SHOPGOLD, SKY-SHOP, REDCART lub inny – czy istnieją jakieś integracje dla tych sklepów, które pozwolą na szybką integrację.

 

Tak, opis integracji znajduje się na naszej stronie:

 

https://hurt.super-toys.pl/gotowe-integracje-dla-naszej-hurtowni-pod-wybrane-sklepy-pm-35.html

 

Jeśli nie ma Państwa integracji prosimy o pobranie z naszej strony pliku CSV lub XML i przesłanie do producenta oprogramowania Państwa sklepu, w 99% szybko i sprawnie przeprowadzają taką integrację.

 

5. Czy stany magazynowe w plikach XML i CSV są aktualne

 

Tak, Aktualizacja odbywa się w sposób automatyczny, można również wygenerować sobie plik na życzenie - więcej na ten temat na poniższej stronie:

 

https://hurt.super-toys.pl/oferta-hurtowni-do-pobrania-w-pliku-xml-i-csv-pm-27.html


 





Powyższe informacje zawierają większość kierowanych do nas pytań.

FAQ cały czas będzie aktualizowane, w przypadku innych pytań prosimy o kontakt z Państwa Opiekunem.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl