I. Rejestracja
W celu stworzenia nowego konta w systemie naszej platformy hurtowej należy wypełnić Formularz Rejestracyjny ( wystarczy kliknąć na ten napis, aby zostać przeniesionym do formularza) Po wypełnieniu formularza otrzymacie Państwo e-maila na skrzynkę e-mail podaną podczas rejestracji z hasłem oraz loginem . Jeżeli wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie, Administrator w ciągu najbliższych 24 godzin od czasu rejestracji udzieli nowemu użytkownikowi stałego dostępu do zamówień w hurtowni internetowej.
W celu zalogowania się do systemu hurtowni internetowej B2B, należy wpisać adres e-mail oraz hasło - podane podczas rejestracji (w lewym rogu strony) następnie celem zatwierdzenia danych do logowania należy kliknąć przycisk Zaloguj się znajdujący się pod adresem e-mail oraz hasłem. Po naciśnięciu Zaloguj się. zostaniecie Państwo zalogowani do systemu sprzedaży.
Po zalogowaniu system potwierdzi prawidłowe zalogowanie użytkownika. Mamy do wyboru po zalogowaniu
1. Przejście do Panelu Klienta
2. Przejście do koszyka zakupowego.
3. Przejście do strony głównej hurtowni internetowej.
Cały asortyment hurtowni został podzielony na kategorie zabawkowe oraz ich podkategorie asortymentowe, wyświetlane po wybraniu kategorii z menu bocznego strony.
Po wejściu w kategorie, zostaną wyświetlone podkategorie produktów ilość stron oraz ilość produktów jakie wybrane kategorie zawierają:
Przykład:
Kategoria: Pojazdy dla dzieci
Zawiera : 29 stron, ogółem produktów 255.
Dodatkowo produkt w sklepie można odnaleźć także przy pomocy wyszukiwarki, znajdującej się na szarym pasku poniżej grafiki głównej strony. Każda pozycja produktowa w sklepie internetowym posiada swoje unikatowe dane, tj. nazwa, indeks, kod producenta. Wyszukiwarka oferuje możliwość znalezienia szukanego produktu przy pomocy jednej z tych informacji. Po wprowadzeniu żądanego hasła do paska wyszukiwania i zatwierdzeniu ich przyciskiem LUPY, strona automatycznie wygeneruje produkty odpowiadające swoimi kryteriami wprowadzonej informacji.
Zalogowany użytkownik ma możliwość przeglądania asortymentu wg kategorii lub możliwość wpisania wyszukiwanego słowa do wyszukiwarki np."domek" - i zatwierdzenie LUPĄ - system wyszuka wówczas wszystkie zabawki mające w nazwie słowo "domek". Istnieje możliwość również szukania wg. kodu towaru - jest to wyszukiwanie proste.
Również istnieje możliwość wyszukiwania zaawansowanego - w lewej górnej części strony znajduje się zwykłe okno wyszukiwania, po prawej stronie tego okna - jest odnośnik " wyszukiwanie zaawansowane". Po kliknięciu na link możemy określić bardziej zaawansowane warunki wyszukiwania przedmiotów :np. wg ceny od: do. W obu przypadkach po wpisaniu żądanych parametrów zatwierdzamy swój wybór przyciskiem Szukaj
Po wejściu do wybranego działu, użytkownik ma możliwość posortowania produktów na stronie według własnego upodobania przy pomocy rubryki Wyświetlaj wg. Możliwość wyświetlania Wg ceny ( możemy wybrać czy system ma wyświetlać ceny od najniższej do najwyższej lub odwrotnie klikając na przycisk - strzałka góra lub dół) lub Wg nazwy (tutaj również mamy możliwość sortowania alfabetycznego).
Po prawej stronie - nad napisem "Wyników na stronie" - Klient może określić sposób wyświetlania produktów:
1. W formie okien.
2. W formie wierszy z miniaturami i opisem.
3. W formie skróconej bez zdjęć.
Dodatkowe opcje wyświetlania - tutaj możemy określić przedział cenowy zabawek jaki nas interesuje, producenta, nowości lub promocje - system wyświetli wówczas tylko żądany przez nas filtr.
Klient jest w stanie zmienić również ilość wyświetlanych produktów na stronie korzystając z opcji "Wyników na stronie" można wyświetlać 9 lub 18 lub 27 produktów na stronie, element ten umiejscowiony jest w prawej górnej części strony pomiędzy grafiką a produktami.
Wystarczy zalogować się do systemu i klikając na Znak koszyka zakupowego dodać wybrane produkty do koszyka. Po każdy kliknięciu - dodaniu produktu do koszyka, system zapyta co ma robić dalej, kontynuować zakupy czy przejść do koszyka aby je zakończyć.
Użytkownik może stale kontrolować ilość oraz wartość swojego zamówienia po najechaniu kursorem na swój Koszyk znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Aby powrócić z KOSZYKA do dalszych zakupów wystarczy nacisnąć przycisk " Cofnij" w przeglądarce - system będzie pamiętał zawartość koszyka. Po ukończeniu pracy nad zamówieniem, klient musi kliknąć we wcześniej wspomniany koszyk, wtedy strona przeniesie go do "Zawartość Twojego koszyka" - czyli podsumowania zamówienia. Z tej pozycji użytkownik ma wgląd do całego swojego zamówienia, włącznie z ceną jednostkową produktów, jak również sumą jego wartości. Klient może dowolnie modyfikować swoje zamówienie.
Po przejściu do koszyka możemy edytować ilość zakupionych produktów oraz możemy je dowolnie usuwać klikając na znak X ( przedmiot wówczas zostanie całkowicie usunięty z koszyka). Należy pamiętać aby po każdej zmianie ilości produktu nacisnąć przycisk "PRZELICZ" , wówczas koszyk zostanie zaktualizowany.
Jeśli chcemy kupić 10 sztuk wybranego produktu możemy 10 razy nacisnąć przycisk " KOSZYK" lub dodać produkt raz do koszyka, następnie przejść do koszyka i wpisać wybraną ilość w polu
" ILOŚĆ". Jeśli dodaliśmy do KOSZYKA za dużo sztuk danego produktu, wówczas aby to poprawić żądaną ilość wpisujemy w polu ILOŚĆ i zatwierdzamy przyciskiem " PRZELICZ", koszyk zostanie automatycznie zaktualizowany.
Dodatkowo dla wygody zamawiającego została dodana możliwość pobrania zawartości koszyka w formie PDF - pobierz koszyk w formacie PDF. ( Aby to uczynić należy kliknąć na przycisk z małą ikonką Adobe Readera). Można go zapisać na dysku lub wydrukować.
Po lewej stronie koszyka określamy formę wysyłki:
1. Kurier
2 Odbiór własnym transportem.
Następnie klikamy przycisk " Do kasy" - system przenosi nas do części adresowej, adres dostawy i dane do FV są zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji, można je edytować naciskając przycisk ZMIEŃ DANE
W dolnej części wyświetlą się dane do wykonania przelewu - numer rachunku, nazwa banku zawsze prosimy o podanie w tytule przelewu numeru zamówienia.
Dodatkowo do użytku klienta zostały stworzone dwie opcje: Pobierz cennik i Schowka. Za pośrednictwem pierwszej opcji użytkownik może wydrukować cennik produktów z danej kategori w formacie PDF, XLS lub HTML - można go zapisać na dysku lub wydrukować , w przypadku drugiej opcji natomiast, ma możliwość dodania produktu do SCHOWKA. Przycisk Dodaj do schowka znajdziemy po wejściu w kartę produktu z opisem, po prawej stronie pod Dodaj do koszyka znajduje się przycisk Dodaj do Schowka. Po kliknięciu na dodaj do schowka wybrany produkt zostaje zapamiętany, w celu np przyszłego jego zamówienia. W Schowku można edytować ilość produktów, okno edycji ilości znajduje się pod opisem produktu, a gdy jesteśmy już pewni że chcemy zamówić wybrany produkt, wystarczy kliknąć na koszyk pod danym produktem w schowku, wówczas zostanie on dodany do KOSZYKA. Usuwanie produktów ze schowka - po prawej stronie przy danym produkcie w schowku znajduje się przycisk USUŃ ZE SCHOWKA, po jego naciśnięciu wybrany produkt zostaje usunięty ze schowka.
W celu wejścia do panelu użytkownika, należy kliknąć na przycisk Panel Klienta na szarym pasku pod grafiką. Strona przeniesie Klienta do panelu ustawień jego konta.
Wybierając Moje dane z menu na stronie głównej panelu użytkownika, klient ma możliwość zmiany swoich danych osobowych - nazwy firmy, adresu, telefonu poprzez poprawienie obecnych danych. Po wypełnieniu wymaganych pól oznaczonych gwiazdką, należy zatwierdzić je klikając przycisk Zaktualizuj dane.
W dolnej części można poprawić dane adresowe do wysyłki towaru oraz wybrać formę prowadzonej działalności.
Wybierając opcję Zmiana hasła - Klient samodzielnie może edytować i zmieniać swoje hasło.
Jeśli ktoś nie pamięta swojego hasła może skorzystać z opcji przypominania hasła na stronie www.hurt.super-toys.pl - wystarczy wpisać zarejestrowany wcześniej adres e-mail w miejscu poniżej napisu Odzyskiwanie hasła i nacisnąć przycisk WYŚLIJ. System prześle hasło na podany przy rejestracji adres - e-mail.
Wybierając z wyświetlonego menu Historia i lista zamówień, użytkownik ma możliwość wglądu do wszystkich jego dotychczasowych zamówień z obecnego konta. Wchodząc na szczegóły wybranego zamówienia klient może sprawdzić dokładną datę oraz wartość całego zamówienia z podziałem na produkty. Użytkownik może również z tego poziomu wydrukować lub pobrać w formacie PDF Fakturę Pro Forma lub Zamówienie.
Reklamacje Klient w swoim Panelu może również składać reklamacje - wystarczy wejść w zakładkę Reklamacje i kliknąć zakładkę Napisz zgłoszenie , po wypełnieniu wszystkich pól w w zgłoszeniu Klient będzie miał możliwość przeglądania swoich zgłoszeń reklamacyjnych w naszym systemie obsługi po wejściu Przeglądaj zgłoszenia.
Jeżeli Klient zgłosił już reklamację, można sprawdzić jest status w boxie o nazwie REKLAMACJE który znajduje się w lewej dolnej części strony.
Wybierając Najnowsze produkty w sklepie od ostatniej wizyty w panelu użytkownika, klient może przeglądnąć najnowszy asortyment w sklepie internetowym od jego ostatniej wizyty na stronie.
Zamówienia w internetowej platformie sprzedażowej mogą dokonywać jedynie sklepy i hurtownie współpracujące z przedsiębiorstwem
DARMAR II